Followers

Friday, August 12, 2011

Salam Ramadhan Semua

Selamat Berpuasa Dan Berbuka..hehe senang ucap terus dua2 kan?

untuk beberapa hari ini saya agak sibuk dengan beberapa brainstorming dan pelan syarikat.. untuk pengatahuan anda semua saya telah menyertai syarikat rakan saya yang menumpukan kepada kerja2 kreatif seperti photo, videography, multimedia design dan publishing, ia masih merupakan syarikat kecil-kecilan tetapi bercita-cita besar insyallah dengan berkat doa, sokongan rakan2 dan anda semua.

Untuk minggu ini fanpage Facebook syarikat itu telah berjalan dan biasanya akan di monitor oleh saya, syam dan miji. anda boleh lawati fanpage kami itu di digital art solution facebook fanpage dan jikalau anda ternampak pengiklanan kami di dalam facebook silalah click logo DAS (short utk digital art solution - contoh logo kami di bawah).


untuk masa sekarang saya dan rakan2 masih lagi sedang mengemas-kinikan website official syarikat ini dan juga blog (masih lg dlm peringkat design). apa bila semuanya up and running insyallah kami akan war-warkannya :)

oklah rasanya begitu je lah update saya untuk ketika ini, selamat berpuasa sekali lagi dan teruskan mantapkan ibadah kita di bulan suci ini :). dengan itu terimalah sedikit sketches yang mampu sy lakarkan minggu ini :D







6 comments:

  1. bole torai2 dan prektis q...kita semua belajar baru tau buat kan..huhu :D

    ReplyDelete
  2. Gudluck bro.aku pun minat gak bab2 design2 grafik ni. Skang tgh ke arah tu sbb skang amik multimedia.Hehe.

    Koleksi Bedroom Yang AWESOME bangat!!!

    ReplyDelete
  3. nice...
    suke tgk org melukis....
    singgah sini...

    ReplyDelete
  4. thanks for visiting guys..sy da follow kembali anda :)

    ReplyDelete