Followers

Thursday, June 23, 2011

Blog ini akan di teruskan dengan dwi-bahasa (this blog shall be using two language)

Salams dan selamat sejahtera Malaysia! :D

Memandangkan tujuan saya membuat blog ini adalah untuk menyebarkan dan meningkatkan tahap kefahaman masyarakat dan rakan-rakan terhadap bidang kerjaya yang saya ceburi maka penulisan blog ini akan di teruskan dengan dwi-bahasa ia itu bahasa melayu dan juga English. For english language users you always can use the google translator for easy reading ok. Mungkin kemasukan posting baru di buat selang-seli antara dua bahasa ini :)




Jadi apakah objektif saya sebenarnya menulis blog seperti ini?

1. Berkongsi pengalaman dan ilmu yang saya ada di dalam bidang rekabentuk perindustrian yakni melalui pengalaman pembelajaran saya dan juga kerja-kerja rekabentuk yang saya lakukan sekarang.

2. Berceloteh dan menulis akan subjek atau pun topik yang saya minati seperti teknologi, lukisan, senireka, perkara kreatif dan pemikiran yang bagus dan baik.

3. Saya akan cuba mempromosikan pemahaman rekabentuk dan kesenian melalui pandangan rekabentuk industri terutama di dalam bidang automotif, rekabentuk perabot, rekabentuk produk dan rekabentuk hiburan (games design, animation design, pre production for film/game/animation).


*saya juga akan update apa2 yang bersuaian jikalau saya terlalu bosan..huhu.. maafkan jikalau ada kesalahan penulisan bahasa melayu yer... :)


jikalau ada ape2 pertanyaan mengenai bidang industrial design atau pun directly kepada saya, janganlah malu2 untuk komen dan bertanya di sini yer..saya akan cuba sebaik mungkin menjawab soalan2 anda (lebih2 lagi kalau berkaitan rekabentuk)

No comments:

Post a Comment